Ik droomde dat mijn geestelijk gehandicapte zoon naar sport ging. Maar in plaats van dat hij werd opgehaald door een erkende begeleider, stapte hij bij een wildvreemde man in de auto. De man had zijn been gips. Ik was doodsbang voor seksueel misbruik en ik snapte niet hoe deze situatie had kunnen ontstaan en of dit al vaker zo was gegaan
Ik zat met met mijn dochter in de auto. Ze zette de achtervolging in, maar we kregen ze niet te pakken. Dochter haakte af, verdween en ik moest bij het stuur zien te komen... dat lukte.
De auto was in een bus veranderd en ik was van boven naakt.. ik kreeg ietwat wantrouwende blikken van andere reizigers.
ik stal een jasje waar nog allerlei bezittingen in zaten. Ik had de bus bijna niet onder controle, maar kreeg hem toch veilig tot stilstand bij een winkelcentrum.
Toen ik uitstapte wees mijn favoriete oom er op dat ik wel degelijk mijn eigen kleding aan had. Het jasje moest weer teug.
Ik had mijn camera en handtas in de bus laten liggen, die moest ik ophalen...
Uiteindelijk had ik alleen mijn camera terug..
Thuis was mijn zoon aan het spelen in een grote schuur waar lichtstraaltjes naar binnen vielen.
Mijn 19 jarige dochter had niet 1, maar 2 dezelfde zoontjes. Ze haalde vreemde capriolen met één van hen uit, gekke enge kunstjes. Ik vond het onverantwoord ... de ander legde ik veilig op een rustige, donkere kamer in een bedje...
Ondertussen werd er in mijn huis een moordspel gespeeld. Een oude man was dood en ik moest de boel leiden als hoofdinspecteur. Er was iets met de bloederige voeten van de man dat onderzoek behoefde...
Er was een erotisch boek over een fotograaf.. Er kwam een symbool in voor dat leek op een lemniscaat, maar dan hoekig.
Ik wilde het samen met een vriendin lezen, aan elkaar voorlezen, maar zij was er al in begonnen...