Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

dochter verdrinkt

dochter
16 jaar geleden

ik droomde dat mijn dochter van 11 in het water viel
terwijl ze eendjes brood aan het geven was
er stonden nog meer mensen maar niemand die hielp

baby`s
16 jaar geleden

ik droomde dat ik zwanger was van een tweeling
ik moet er niet aan denken ik heb er al 4 en ben 41 jaar
maar wat betekend die droom

16 jaar geleden

Hallo,

Ik denk dat je dochter figuurlijk ergens in verzuipt, maar dat jij dat nu niet echt serieus neemt. Water staat voor emoties en eenden drijven daarop. Je ziet het als iets oppervlakkigs, voor jou lijkt het alsof je dochter vanaf de zijlijn met de oppervlakkige kant van dat water bezig is, maar voor je haar is er iets aan de hand dat haar volledig overspoelt. Zo lang iedereen blijft denken dat het niet serieus is, verzuipt ze.

Over de tweeling: vermoedelijk is er nu iets in je leven dat je ervaart als een conflict. De tweeling laat zien dat er een oplossing voorhanden is: de twee delen van het conflict blijken toch bij elkaar te horen, een eenheid te zijn. Dat moet nog duidelijk worden, daar ben je zwanger van.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024