Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

De hand van Fatima

Natasja
11 november 2008

Hallo allemaal,

Omdat ik het een nog al vreemde droom vond zet ik hem er toch maar bij. Ik houd sinds kort ook een dromen agenda bij;

Ik had de dag daarvoor Achmed, mijn vriend een ketting gegeven. Maar omdat hij nog een ketting om had kreeg ik die om die om te doen. Het was een zilveren ketting met een handje daaraan, ik wist dat die hand heilig is voor de moslims. De ketting hing tussen mijn borsten, een vrij lange ketting dus. Best wel gek dat ik een zilveren ketting draag, want normaal draag ik alleen maar goud. Ik ging met de ketting om slapen, in mijn droom was ik christelijk. Ik sliep en in mijn slaap pakte ik de ketting beet, elke keer als ik de ketting beet pakte werd ik half wakker. Maar niet genoeg om mijn ogen goed te kunnen openen. Ik had mijn ogen op een kiertje en zag een zwarte schim staan, die voor mijn gevoel kwaad wilde. De eerste keer toen ik hem zag, stond hij links aan mijn voeteneind. Later die nacht pakte ik weer de ketting beet en weer opende ik mijn ogen met kiertjes. Het zwarte schim was er weer en stond nu gebogen op mijn bed, aan de rechter kant bij de linker raam. Ik was erg bang en wilde roepen, maar kreeg niets uit mijn keel. Ik probeerde heel erg hard te roepen, dat hij weg moest gaan en me met rust moest laten. Het leek wel of ik weer in slaap viel, maar ik wilde dat niet. Ik wilde wakker blijven maar mijn ogen vielen telkens weer dicht. Uiteindelijk kon ik fluisteren dat het weg moest gaan, en telkens harder en harder. Ik hoopte dat mijn ouders of mijn zus naar me kamer toe kwam, zodat het sowieso weg zou gaan. Maar niemand kwam. Weer later die avond pakte ik weer de ketting beet, weer werd ik lichtjes wakker en weer zag ik de zwarte schim. Dit keer stond het niet aan mijn voeten eind of op mijn bed. Het zat nu naast me aan mijn rechter kant, en probeerde mij uit bed te duwen. Ik probeerde terug te duwen, maar ik weet niet wie dit duwspelletje gewonnen heeft. Het is wel toevallig dat ik elke keer een rare droom krijg op zondag nacht. En elke keer als allebei mijn rolluiken dicht zijn, dan slaap ik ook vaster. Het handje wat ik om had was de hand van Fatima. Een amulet waarmee het kwaad wordt geweerd, was er te vinden op internet. Maar in mijn droom was het juist als ik de hand aanraakte kwam het kwaad naar mij toe.

Misschien dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
Anders bedankt voor het lezen!
Liefs Natasja

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024