Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Laatste tijd steeds meer rare/enge dromen

Ellen
14 november 2008

Ik heb gedroomt dat ik hoog op een reuzerad was geklommen. Wat kan dit zijn ??? En als ik dan s'ochtends wakker word gaat mij hart te keer. Alsof ik heel hard heb moeten rennen. Weet iemand wat die kan zijn. De laatste tijd droom ik altijd heel eng.

En ben ik een paar uur alleen maar over de droom aan het nadenken.
Kan iemand me helpen

14 november 2008

Hoi Ellen,

Een reuzenrad is een cirkel die om één centraal punt heen draait. De bedoeling is dat je er in zit en je mee laat voeren, langs hoogtepunten en dieptepunten in je leven. Je bent zelf eigenlijk het centrale punt, de as waarom alles draait. Het feit dat je in je droom niet in het reuzenrad zit, maar erop klimt, zou erop kunnen wijzen dat je probeert alle hobbels in je leven onder controle te krijgen. Dit is natuurlijk heel vermoeiend en kan verklaren waarom je zo buiten adem wakker wordt. Waarschijnlijk zegt de droom dat je je gewoon moet laten meevoeren op de stroom van het leven. Neem alles zoals het komt en laat de gedachte los dat je er controle over moet uitvoeren. Succes!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024