Hoi!
Ik had een paar nachten geleden een droom die ik niet meer uit mijn hoofd krijg. Normaliter vergeet ik ze een paar seconde na het ontwaken, maar deze niet... ik weet hem zelfs in detail terwijl ik vergeetachtig ben :S.
Dus bij deze zoek ik mijn heil hier en ik hoop dat iemand mij zou kunnen uitleggen of mijn droom wat inhoud?
Ik loop (overdag) over een bekende (rechte) weg naar huis toe en kijk naast me en ik zie een onbekend meisje lopen van dezelfde leeftijd, het leek erop alsof we wel aan het praten waren met elkaar. Uit het niets pak ik haar hand vast (met mijn linkerhand) en ik kijk haar aan en ze kijkt me aan met een glimlach. We lopen een stukje door en ook ineens uit het niets kus ik haar. Op dit moment viel het me op dat ze een stuk kleiner is als ik en ik til haar op om het gemakkelijker te maken voor beide... een paar seconde later werd ik wakker.
Ik ben trouwens single (en een man voor degene die zich in mijn naam vergissen), zou dit kunnen duiden op een nieuwe liefde op mijn pad of juist een soort seksuele frustratie?
Iniedergeval bedankt voor het lezen.
Rowan