Ik droomde vannacht dat ik met mijn gezin met man en 2 kinderen in een hotel was op texel, het was ochtend en ik keek naar buiten en het water stond tot aan de rand van de kamer welke een paar verdiepingen hoog was. Er lagen ook een aantal hele grote boten voor de deur in het water, het waaide flink. Ik zag dat er tape aan de randen van de ramen zat om het tegen te houden maar er kwam een beetje water naar binnen. andere mensen in het hotel hadden dit ook. Ik draaide me om en ging de kinderen wassen die eerst door het hotel gingen rennen en die ik moest zoeken. Toen zette ik ze in bad en mijn oudste dochter deed steeds haar hoofd helemaal onder water, ik zei steeds dat dat gevaarlijk was maar zij lachtte erom, het bad overstroomde helemaal en ik had het gevoel helemaal in het water te staan met de jongste in mn armen. Ik zei tegen mijn man, zullen we straks maar naar ecomare gaan, hij zou nog wel kijken. Ik voelde me in heel de droom vreselijk gestresst en had t gevoel alles alleen te moeten doen. Toen ik weer uit het raam keek was er helemaal geen water meer en waren de boten ook weg...???? Ik snap het niet hoor.