Je bent overbezorgd. Ouders en vooral moeders vrezen vaak het ergste maar je kunt niet alomtegenwoordig zijn en zult een risico moeten nemen.
Er vallen geen bommen op je huis als je even niet oplet. Het gaat deels om separatieangst en machtsfrustraties.
De luchtballonnen kunnen met een brandbaar gas geladen zijn, wat niet erg verstandig is, maar het werkt wel.
Luchtballonnen wijzen op iets geestelijks. Bijvoorbeeld een in de lucht hangend onheil, het zwaard van Damocles. Maar het lijkt mij meer een angst en de vrees dat het huis "afbrandt", als je even niet oplet lijkt mij overdreven.
Markten kunnen plaatsen zijn waar kinderen gemakkelijk verloren lopen. Maar ook dan is het te wijten aan je onoplettendheid want alles waar je niet op let verdwijnt in het onbewuste/markt. He zijn "uitbeeldingen" van je angstige bezorgdheid.
Het zal wel niet toevallig zijn dat er 2 ballonnen en 2 kinderen naast elkaar voorkomen.
Kinderen kunnen als belhamels een brand veroorzaken, er kan van alles gebeuren, je zou er permanent op moeten letten, maar dat kan niemand.
Verder lijkt het mij dat je vooral jezelf kwijt bent.
Dat huis ben je zelf, dus die niet aangelijnde ballonnen en het gevolg staan voor de paniek die je aanvliegt in een explosieve drift of woede. (opvliegendheid)
Het dak staat symbolisch voor je hoofd, je gaat uit je dak.
Het is het ego als onruststoker.