Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Ik over een houten hut, mn buurvrouw en geesten

Fashion
19 november 2008

Ik heb vannacht gedroomd dat ik in Amerika was in een soort groot landschap met bergen waar een hele grote houten hut/huis stond. Het had de grootte van een villa, er ging een grote trap van halve boomstammen naar boven. Mijn buurvrouw woonde in die hut met nog wat mensen maar daar weet ik niks meer van, en ik mocht in een kamer logeren maar ze zei dat de geest van Dana daar nog wel eens is(ik had in die droom net een boekje van de geest Dana in mn hand)en die Dana was een meisje die ooit eens daar in die kamer is doodgegaan..
Echt vaag want ik ken wel een Dana, maar dat meisje heb ik vorige week voor het eerst gesproken op school en k ken haar helemaal niet goed.. En mijn buurvrouw spreek ik bijna nooit, maar als ik haar spreek heb ik altijd wel een goed gesprek met haar, ze is heel aardig
Wat zou dit betekenen?

Fashion
19 november 2008

sorry de titel klopt niet helemaal:P het moet zijn: over een houten hut met mn buurvrouw en een geest/geesten

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024