Paar dagen geleden ben ik te weten gekomen dat mijn ex sex heeft gehad met het meisje waardoor onze relatie verbroken is.
In die tijd dat we nog wat hadden voelde ik dat er wat was, dus ik zeurde en hij verbrak onze relatie toen. Schoof de schuld in mijn schoenen terwijl ik dus al die tijd gewoon gelijk heb gehad.
Sinds ik het weet droom ik er steeds over.
Afgelopen nacht droomde ik over dat zij een site had en lieve berichtjes bij hem achter liet.
Opeens was ik samen met hem en zijn beste vriend bij z'n beste vriend thuis. Ik keek toen dus op die site.
Vertelde zijn beste vriend over dat die sex met haar had gehad en dat ik al die tijd gelijk heb gehad.
Die vriend van hem zei tegen hem: Ik wist wel dat er iets was.
Ineens werd m'n ex boos en zei dat die mij niet moest geloven.
Het verbaasde me dat zijn beste vriend het niet eens wist. Of had die nou gelogen tegen me?
Mijn droom ging verder bij mij thuis. Mijn moeder was er, zwager, zus, beste vriendin en hij.
Ik wou een filmpje bekijken op de cd (waar hij op stond met haar) maar het lukte maar steeds niet.
Ik kom hem niet bekijken.
Toen zat ik naast m'n ex. met iedereen erbij praatten we over wat er gebeurd was, ik zei heel boos: Hij heeft gewoon sex met haar gehad!!!
M'n ex probeerde er steeds onderuit te komen.
Vriendin van me deed opeens heel raar ging naast m'n ex zitten, slijmen enz. dus ik werd ook heel boos op haar en heb haar m'n huis uitgetrapt en gezegd hoe ze zo kon doen ze wist dat hij m'n ex was, m'n 1e grote liefde.
Later zaten we daar weer met z'n allen. M'n zwager werd boos op m'n ex.. Zei dat die het nooit had moeten doen, (sex met dat meisje) maar eerst had uit moeten praten met mij als die nog zoveel van me hield en eigenlijk liever bij mij was.
M'n ex mompelde een beetje soort van 'Ja' . Ik vond dat m'n zwager gelijk had.
Ik zei toen dat hij nu echt te ver was gegaan.
en toen werd ik wakker.
Ik vond de droom zo raar. Van alles door elkaar.
Ben benieuwd wat voor betekenis het heeft.