Afgelopen nacht heb ik gedroomd dat ik ergens zat of stond, dat is onduidelijk. Er zat een hond zonder baasje en die deed in principe helemaal niks. Er liep een man langs met een andere hond, waardoor de hond die alleen was begon te grommen of misschien zelfs te happen, dat weet ik niet meer zeker. De man ging op de hond af en heeft hem een paar keer vol met de vuist op de snuit geslagen. Op dat moment kon ik niets anders dan toekijken en wachten tot de man gewoon weer verder liep. Zodra hij weg was ben ik voorzichtig op de gewonde hond afgelopen en heb ik hem rustig benaderd. Zodra hij me vertrouwde nam ik hem mee naar huis, waar ik hem ging verzorgen.
Ik werd wakker met een verschrikkelijk gevoel over deze droom en ik weet echt niet wat ik er mee aan moet, ik hoop dat jullie het me wel uit kunnen leggen.
Ik heb gister avond heel lang ruzie gehad met mijn vriend over jaloezie, maar daar leg ik niet echt een verband, want er waren geen sporen van jaloezie in de droom, misschien de alleenstaande hond tegenover de hond met het baasje? Ik weet het echt niet. Please help ????
Liefs, Demi