Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

So raar en net echt... maar wat betekend het???

someone
26 november 2008

Hallo iedereen,
Vanacht droomde ik dat ik mezelf zag slapen. Ik hoorde een mannelijke stem zingen... Over dat wij schapen waren van God en dat hij onze redder is en dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Ik geloof in God. Ik weet nu niet meer precies wat hij zong maar het maakte me rustig. Ik vind het zo vreemd. Het leek net echt. Het leek wel alsof ik wakker was toen hij zingde maar ik nog nooit iemand gekend die zo zingt!? Wie o wie weet wat dit betekend!? Ik ga op dit moment door een moeilijke tijd en bid veel voor hulp. Is het een boodschap een visioen? of wat wel?

27 november 2008

Hoi Someone.

Wie in de droom ligt te slapen zou in het waakbestaan eindelijk eens wakker moeten worden om zijn problemen aan te pakken. Wie in de droom ligt te slapen zal in het waakbestaan heel wat belangrijks missen, hetgeen uiteindelijk tot heel wat verlies zou kunnen leiden. Mensen die in de droom liggen te slapen zijn in het waakbestaan vaak lui en hebben geen doorzettingsvermogen.

Datgene wat er in de droom gezongen wordt moet men zo goed mogelijk onthouden, De inhoudt van het lied kan veel aanwijzingen bevatten.

De onbekende man in de droom symboliseert de schaduwkant van de dromer. Vaak is de onbekende achtervolger in onze dromen de duistere kant van onszelf. De onbekende man wil ons dwingen onze gebreken onder ogen te komen.

Maar wat die man song dat weet je nog wel en blijf dan geloven dat het goed komt, maar je moet er wel wat voor doen en veel selfs.

En dat je bid voor hulp is goed, maar niet voldoende, dus werk ook aan je zelf, bekijk punt voor punt en werk dat af, niet alles tegelijk.
Het is net als of je je huis schoon maakt, je begint boven dan in de kamer en dan de keuken enz, wat je niet meer gebruiken kan zet je bij grof vuil en het andere geef je een goed plaatsje.

Dus sla deze boodschap niet in de wind, maar luister er naar.
Ik wens je sterkte.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024