Hallo,
Ik schrik net wakker van mn ergste droom ooit. Ik was in een groot gebouw (leek een winkelpand) en opeens zag ik mijn moeder buiten aan komen waar ik naartoe liep. Eenmaal buiten zag ik een hond (we hebben zelf een border collie thuis, maar dit was een andere), een zwart witte border collie met een heel opvallend witte tong. De hond die ik zag droeg een kap om zijn hoofd die ze vaak na operaties hebben. Even later vroeg ik mijn moeder waarom deze hond er was en waar onze eigen was. Het antwoord: mijn moeder had hem aangereden op de parkeerplaats terwijl ze achteruit reed bij het winkelpand. (Waarom de vreemde hond er opeens was werd me niet duidelijk.) Ze zei dat ze niet zeker wist of hij nog was weg gerend of niet. We zijn samen gaan zoeken, ik zag iets lopen en schreeuwde heel hard de naam van de hond maar dit was een vos. Hierna werd ik wakker. Ik heb in mijn droom heel hard gehuild en werd ook wakker met tranen in mijn ogen. Ik vind dit een erg nare droom, zou iemand mij kunnen vertellen of dit iets betekent en zo ja, wat dan?
Misschien handig om erbij de vermelden, de hond die wij thuis hebben is een bruin witte border collie, deze was in mijn droom aangereden maar heb ik niet gezien, de zwart witte border collie met witte tong was een voor mij onbekende hond.
We hebben 3 maanden geleden onze oude hond moeten laten inslapen, dit was een zwart witte border collie.
Groetjes