Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Oké ik heb de laatste tijd mega vaak de zelfde soort dromen en toevallig waar het over gaat (mijn vriendin) heeft ook soort gelijken. Daarbij geloof ik in het bovennatuurlijke en ben ik de afgelopen weken mega uitgeput. Oké de dromen van mij. Hier heb ik verschillende varianten.
Droom 1:
Ik was in een grote onbekende stad. Dat later in eens bekent begon te worden. Oss, mijn geboorte plaats. Heel raar kreeg ik van een onbekende een trein kaartje in mijn handen gedrukt. Ik keek er naar en toen stond ik in eens in Heukelum, waar ik nu woon. Maar ALLES was anders. Maar toch herkende ik het. In eens komt er een horde mensen achter mij aan. Ik ren naar voren en ga allemaal zij straatjes in. In eens veranderd het perspectief. Ik kijk toe hoe ik weg ren. Tot ik tegen iets onzichtbaars bots. Het is een hele rare ruit die op eens verschijnt. En zo het verscheen zo verdween het weer.. Maar de straat veranderde alweer. En weer werd de perspectief anders. Ik was een ander persoon die ik totaal niet ken.. Maar ik wees mezelf de weg naar huis. Perspectief veranderd weer en ik ben mij zelf. Ik ren naar mijn huis en ik ga naar binnen. Ik sta in de vertrouwde gang. Ik maak een stap en alles word groot en in het midden vormt zich een zwarte plas. Een maf wezen komt er uit en probeert mij te raken. Ik ontwijk deze en heel dom ren ik naar boven. Mijn kamer in. Maar ook deze is veranderd. Grote plaren staan door mijn kamer heen. Die va hout zijn gemaakt. Ik ren naar mijn bed waar een kist staat. Ik maak deze open en ik ben in eens in een stad. Hier word ik uitgedaagt om te vechten. Raar genoeg nadat ik deze persoon aan raak vergrijst hij en verdwijnt het. Hier stopt in eens mijn droom soort van. en wordt ik wakker (nog steeds slapend). Ik bevind me weer 3 jaar terug en ik ga naar mijn oude basisschool. Ik volg de les maar ik word totaal genegeert.. Ik word weer wakker en nu ben ik echt wakker.
Droom 2: Ik zit achter mijn pctje en er komt een grote storm. Ik heb zoals altijd een maf gesprek met een vriend en de bliksem slaat in. Ik word raar genoeg geraakt. Ik val "flauw" en word meteen wakker. Onder tussen heb ik een staart van een leeuw. Daarna komt er een vage gast in mijn kamer en die zegt dat ik ergens aan moet denken. geen idee wat. En ik verander in een leeuw. Na een tijdje de nieuwe dingen uitgeprobeert te hebben, beland ik midden in de 2e wereld oorlog. Ik probeer wat mensen te redden. Uiteindelijk word ik wakker.
Droom 3: Ik ben in een heel groot gebouw samen met mijn vriendin. Ze hoort iets en rent er achter na. Ik kan daar in tegen niet bewegen. Na een minuut kom ik vrij en ik zoek haar. Ik moet 8 parcoursen af leggen en ondertussen moet ik vampieren, monsters en zombies verslaan met een hele maffe zwaard. Deze is in de vorm van een schroevendraaier met een hardvormige punt. Ik vecht me er door heen en uit eindelijk vind ik haar. Maar haar haar is totaal wit en ze heeft een trauma. Ze zegt niets en reageert totaal niet..
Nu komt droom 3 aardig overeen met die van mijn vriendin: Zij droomt ook over grote ruimtes en verliest mij dan...
Zoals ik zij geloof ik in het paranormale. Dus ik ben van mening dat deze dromen iets willen vertellen.
Droominfo, © 2024