Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Rare droom

Tweeling
5 december 2008

Hooii,

Ik had vanacht een rare droom en weet niet wat het zou kunnen betekenen.

Ik was met een vriendin ergens (plaats waar ik nog nooit eerder ben geweest) er waren 3 a 5 huizen en een heel groot plein met een fontein in het midden. Ik vroeg aan mijn vriendin of ze iets wou afgeven bij J. dat deed ze en ik bekeek het vanuit de struiken toen zag ik O. hij liep naar ze scooter toe.. ik rende langzaam (wel goed beweegbaar) naar het plein toen, toen kwam O. heel hard door de bocht aanrijden naar mij toe, hij stapte af en gaf mij een knuffel en complimenteerde mij, toen kwamen er nog veel meer mensen aangereden op een scooter (de vrienden van O.) O. ging met hun mee en ze reden weg ondertussen riepen ze allemaal dingen over me, negatief (niet schelden ofzo) Toen werd ik wakker.

ik weet niet wat ik hier mee kan, kunnen jullie me verder helpen ??

groetjes,

tweeling

ps. beide ga ik niet veel met die jongens om!!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024