Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Telkens rare dromen

Melissa
8 december 2008

Ik heb al 5x een droom gehad over dezelfde jongen.

Vaak was het zo dat ik bij hem thuis was ofso,maar dat weet ik niet zeker..het voelde wel zo aan.Alleen telkens was hij er zelf niet maar ik was wel welkom in dat huis enz.
Het leken dan ook telkens andere huizen..ik snap het niet helemaal meer.

Snapt iemand dit..?

groetjes Melissa

9 december 2008

Hoi Melissa.

Het huis in de droom is het symbool voor ons eigen lichaam, waarbij de openingen de openingen van ons lichaam kunnen vertegenwoordigen. Het is het huis van de ziel, ons eigen ik.
Jongens verschijnen, evenals meisjes, vaak in de droom van mensen die seksuele fantasieën hebben, welke in het waakbestaan als immoreel worden beschouwd. Maar jij treft die jongen nooit thuis, hoe zit dat bij jou?

Dromen dat u ergens hartelijk welkom wordt geheten voorspelt dat u bij uw vrienden in aanzien zult stijgen en dat u bij vreemden eerbied zult afdwingen.

Kijk mar wat dit voor jou betekend.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024