Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Ja maar wat als..

EntheogenSpice
9 december 2008

Ik had hier opgezocht wat het betekende als je droomde over je ex..

Ik werd zonet wakker en kan me de droom herinneren van voordat ik wakker werd, ehm, eerst even wat vooraf ging:

Ik heb nu sinds 'n maand een nieuwe vriend,

een tijdje geleden heb ik 't contact verbroken met mijn beste vriend, omdat hij verliefd op me was, en daar op z'n zachtst gezegd paranoïde mee omging, en ik die gevoelens niet had, ik trok 't nietmeer en heb toen maar gedaan wat me 't beste leek..

Hiervoor had ik een relatie met een andere jongen,die nogal een leugenaar bleek te zijn, en die me niet zo tof heeft behandeld.

--Nu mijn droom.

Ja maar wat als je nou droomt dat je ex je samen met je vroegere beste vriend in de bus opweg naar een circusfabriek duidelijk maakt dat ze je gaan opblazen via een bom in een jongleerballetje, en dat je huilend je huidige vriend opbelt om dat even aan hem uit te gaan leggen, daarna hoort dat je vroegere beste vriend een nieuwe beste vriendin heeft, Karin, (ik ken helemaal geen karin:/ ) en in je droom denkt dat je nu voor eeuwig eenzaam zult zijn? terwijl in het normale leven ik niet de behoefte heb om hem nog op te zoeken..

wat een madness. :P

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024