Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom bevalling

sunny82
10 december 2008

ik droomde over mijn bevalling.
ik kreeg een meisje
ik kon niets herinnenren van de bevalling en welke verloskundige erbij was.

wat betekend dit?

10 december 2008

Hoi sunny 82.

De bevalling in de droom heeft altijd te maken met de wedergeboorte van iets. Zowel vrouwen als mannen kunnen in de droom van een baby bevallen. Bij vrouwen wijst het op de ontplooiing van de eigen persoonlijkheid, het aangaan van een nieuwe mooie relatie of het beëindigen van een oude.

Meisjes verschijnen vaak in de droom van mensen die seksuele fantasieën hebben, welke in het waakbestaan als immoreel worden beschouwd.

De vroedvrouw die in de droom verschijnt beloofd onverwachte hulp in het waakbestaan, en soms zelfs de onthulling van een geheim.

Wat moet je met zo,n droom, ik denk dat er bover staat veel met je gebeuren kan, maar de her gebeurd zonder dar jij e erg in hebt, als het moeilijheden zijn, zijn ze voor bij voor dat je het weet, denk ik.

kijk maar wat jeer mee kan.

groetenH@ns.

sunny82
10 december 2008

bedankt voor je reactie

ik ben benieuwd welke relatie ik aan zal gaan of beeindigen....

heb nog geen idee

Wies
23 februari 2009

Hallo,

Ik droomde dat ik van een zwangerschap en dat ik bevallen ben van een meisje, maar in de gedaante van een duivel. Met afschuwelijke klauwen. Ik gilde het uit van de pijn en daarna werd ik wakker.

Wat heeft dit te betekenen?

Groetjes mevr. WS

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024