Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

ex

14 december 2008

Ik droomde dat mijn ex mij zei dat ik alles wat ik wilde weten over zijn huidige relatie kon vragen. Hij ging op de bank zitten en zei nou vraag maar. Ik zei ik hoef niets te weten. Toen begon hij zelf te vertellen dat hij niet meer verliefd is op haar en ook niet meer van haar houd. Dat het wat hem betrof nog lang aan zou blijven want ze was gek van hem en ze geeft hem presentjes. Hij heeft zelf nl niet zo veel geld.
In het echte leven heeft hij mij eens verteld dat hij niet gelukkig is en dat hij nooit meer gelukkig zal zijn of worden. Hij is alles kwijt, door zijn beslissingen en dat er alleen verliezers zijn en geen winnaars in dit geval.

Kan iemand mij aub uitleggen wat dit betekend?

1 keer bewerkt. De laatste keer was 14 december 2008 door engeltje.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024