Hoi,
Om maar direct met de deur in huis te vallen...
Vanmorgen droomde ik over een jongen op wie ik heel goed was. Door omstandigheden
zijn we al een paar jaar niet meer met elkaar bevriend. Als we elkaar ergens tegenkomen, praten we ook niet meer met elkaar. Het lijkt alsof we elkaar nooit gekend hebben en vreemden van elkaar zijn. Uiteindelijk heb ik hem los kunnen laten en leid ik verder gewoon mijn leven. Ik zie eigenlijk dan ook geen aanleiding om over hem te dromen.
Vanmorgen droomde ik plotseling over hem. Hij kwam naar mijn huis en vroeg of ik uit wilde gaan. Mijn moeder - die hem altijd gemogen heeft - spoorde mij aan om met hem mee te gaan. Ik besloot dan ook om op zijn aanbod in te gaan. We liepen door Rotterdam richting de discotheek. We spraken met elkaar (waarover weet ik helaas niet meer). Het was heerlijk weer: de zon scheen en de lucht was blauw. Het leek op een zomerse dag. Ineens was het nacht en stonden wij op een kade. De jongen zei aan mij dat we moesten zwemmen om de overkant te kunnen bereiken. Dat deden we ook; samen met hem zwom ik naar de overkant. Het water was koud. We bereikten de overkant en ik klom als eerste uit het water. Hij volgde.
Het volgende moment was ik weer thuis en was het dag. De zon scheen en het leek opnieuw op een zomerse dag. Iemand zei aan mij dat mijn kleding onaangenaam rook en toen herinnerde ik me dat ik gezwommen had; waarschijnlijk had ik dezelfde kleding aan.
Meer herinner ik niet meer van de droom. Hopelijk kunt u mij helpen mijn droom te interpretere.
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet,
Graziëlla