Ik droomde dat ik in een zwembad was, en daar was een wedstrijd waar ik aan meedeed.
het was alleen geen zwemwedstrijd, maar je moest vanaf een duikplank omhoog springen waar een rekstok aan het plafond hing. Als je hoog genoeg kon springen dan moest je je er aan vasthouden en weer naar beneden duiken.
Er waren een aantal mensen die allemaal meededen maar er konden er maar een paar naar de volgende ronde. Heel veel mensen lukte het en waren heel goed, en toen ik aan de beurt was voelde ik me opeens heel zwak en sloom. Ik probeerde te springen maar ik kwam niet ver en viel hard in het water.
De mensen die moesten beslissen wie er doorgingen lieten me toch verdergaan omdat ze wisten dat ik het goed kon, ook al was dat niet te zien. Toen ik weer aan de kant stond was er ook een oude man die me aankeek en knikte.
Nou droom ik vaak heel vreemd, maar kan ik er nog wel wat aan begrijpen, hier kon ik alleen niet veel uit halen.
Ik weet dat het niet zo heel boeiend lijkt, maar er zit toch een bepaald gevoel in me maag hierbij.