Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

nog een rare droom

jersey
6 januari 2009

Ik ben in een kamer, een slaapkamer, wel een die ooit van mij geweest is maar jaren geleden. Naast mijn bed staat een grote bak water, verdeeld in twee compartinenten. In de bak zitten grijs/witte vissen, in het linkercompartinent zit 1 levende vis en een halve dode vis en in het rechter compartinent 2 of 3 vissen. Dan zitten er even later 3 kleine zeehondjes bij, 2 in het linker compartinent en 1 in de rechter, ik weet alleen niet precies hoe ze er ineens waren, maar ze waren er. Ik maakte me zorgen over wat ik de zeehondjes te eten moest geven, zouden ze genoeg hebben aan vissenvoer?? En zat er niet een beetje te weinig water in?? Ik gaf ze wat vissenvoer en ging even weg. Toen ik later terugkwam waren alle vissen weg, behalve de halve dode vis. Ik ging naar bed en op de een of andere manier ligt mijn jongste dochter achter mij in bed en haar arm hangt over mij heen en bungelt een beetje over de rand van het bed. Ik kijk naar haar arm en zie er een gat in zitten en leg snel haar arm achter mij. Als ik mijn arm even buiten het bed heb hapt een zeehond naar me, ik durf me niet meer te verroeren en dan word ik wakker.......

Geen idee wat het betekent maar raar vond ik het wel...

Jersey
7 januari 2009

Moet ik me eerst registreren voor een antwoord?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024