Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Zomervakantie

Sacha
19 januari 2009

In het echte leven heb ik super veel zin in de zomervakantie, dan zie ik een jongen terug die ik vorig jaar heb ontmoet. Eerder dan de zomer kan ik hem niet zien.

De laatste tijd droom ik over de zomervakantie, maar deze dromen zijn niet leuk. Ik krijg alsmaar ruzie met mensen daar, op de een of andere manier ken ik er niemand (terwijl ik er vorig jaar ben geweest en er dus ook mensen komen van vorig jaar), en het ergste is dat ik op zoek ben naar de jongen maar hem niet kan vinden. Dan komt er een mega ruzie met mn zus die heel mijn vakantie verpest. In die dromen heb ik totaal geen leuke zomervakantie, en nu heb ik dus geen idee wat deze dromen betekenen.

kan iemand mij helpen?

jokerfan
19 januari 2009

Het betekend in iedere geval dat jijzelf de vakantie verpest. Heb jij meschien ruzie gehad met iemand you zus of maakt niet uit? Zeg dat het jou spijt en alles komt goed. Je moet in jou vakantie iets zoeken dat jou en jou vrienden gelukkig maakt. Maar probeer zo leuk mogelijk te maken en ook voor je vrienden.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024