Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Uitgelachen worden

13yearoldgirl
8 juli 2007

Toen ik een klein meisje was, werd ik altijd gepest. Dat kwam omdat ik anders was dan anderen. Ik heb een hele lichte contactstoornis, die verwant is aan de stoornis van Asperge ( voor de mensen die dat niet weten, de stoornis van Asperge is een vorm van Autisme) . Ik werd geslagen, geschopt, uitgelachen, belachelijk gemaakt en mijn spullen werden kapot gemaakt. De kinderen die mij pestten waren redelijk normaal, maar gemeen. Mijn ouders gingen scheiden toen ik vijf jaar oud was. We verhuisden constant, maar overal werd ik gepest. Ik weet niet wat ik fout deed. De laatste keer dat we verhuisden ging het goed. Op de 1 na laatste plek ging het bijna goed. Ik had een meisje ( waarvan ik dacht dat ze mijn vriendin was) in vertrouwen genomen en verteld dat ik me anders voelde dan anderen en dat ik een contactstoornis had. De volgende dag wist de hele buurt het en werd ik uitgescholden voor " mongool" en zijn me de ergste terminale ziektes toegewenst.
Toen ik op een school voor speciaal basisonderwijs kwam, werd ik ook gepest. Dit kwam omdat ik beter kon leren, lezen, schrijven, praten en uitleggen. Ook hier werd ik geslagen, mijn spullen kapotgemaakt etc. Dat ging zo door tot ik in groep 8 kwam. Iedereen was ouder dan ik en ik voelde me eenzaam. Gelukkig waren er twee meisjes die mij veel hielpen en mijn beste vriendinnen werden. We gingen van school af, maar bleven elkaars vriendinnen.

Op mijn nieuwe school was ik bang voor iedereen. Bang dat ik opnieuw gepest werd. Bang dat ik die hele hel opnieuw moest meemaken. Om dit te voorkomen heb ik een spreekbeurt gehouden over mijn stoornis. Veel klasgenoten vertelden me dat ze niets doorhadden en dachten dat ik niks mankeerde. Wel vonden ze dat ik soms paranoide deed.

Een paar maanden later kon ik het met de hele klas goed vinden.

Maar laatst droomde ik dat ik werd uitgelachen door al mijn pesters. Later ook door de hele klas. Ik kon alleen maar huilen. Heel kinderachtig natuurlijk, want ik ben tenslotte al dertien jaar! Maar wat betekent mijn droom?

Essiee
9 juli 2007

Ik heb ook Asperge -.-' en ik ben ook 13 en ik heb alleen maar moeite met contacten leggen enzo. En ik ben ook gepest geweest omdat ik anders reageerde. Ik ik wou absoluut NIET naar het speciaal onderwijs omdat ik goed kan leren ik zit op havo niveau. En ik heb daar bij ook NLD erbij. Dat is dat je moeite heb met rekenen en ruimtelijk inzicht. Maar als ik naar een Gewone middelbare school ga dan zou ik niet goed geholpen kunnen worden en omdat ik in aanmerking kom met een rugzakje (zoals jij ook) mag k naar het LWOO omdat bij mij in het dorp alleen een LWOO is op Bk en BB niveau ga k daar egg niet naartoe omdat ik dan me gaat vervelen. Ik zit nu in een stad op een school dat is een LWOO school met VMBO tg en VMBO havo en ik zit op het hoogste niveau en nog is het simpel voor mij. Jij huilde in je droom. En dat betekend dat je de erge dingen van vroeger aan het verwerken bent.

Ik wil graag contact met je ;) mijn MSN is: esther_grutters@hotmail.com

stille aanbidder
24 september 2007

eyy essie schatje(L) HHVVJ!!!
een keer daten?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024