Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

is een trol gewoon een trol?

belle
28 januari 2009

Ik heb nu al tweemaal hetzelfde gedroomd. de dromen waren niet exact hetzelfde maar komen wel overeen. ik zou graag weten of dit iets betekent..
bij de eerste wou mijn vriend de was doen (twee manden) en ik wou het haar van mijn trol ook wassen. (ik heb namelijk al sinds 6jaar een trol maar zijn haar hangt niet meer vast en is erg vuil) waarop mijn vriend boos wordt en het haar weggooid. Ik droom niet dat hij de was doet maar direct daarna, beginnen we te kussen in de badkamer en verder maar plots stop ik want ik begin te lachen.
De tweede: mijn vriend en ik zijn in de slaapkamer maar ik hoor mijn vader aankomen en bedek ons met het deken. mijn vriend doet een paars fluwelen kamerjas aan, ik begin terug te lachen omdat hij er wat vreemd uitziet.
Nu wil ik graag weten of dit wat zou kunnen betekenen (waarom ik steeds lach en dus onderbreek) Het feit dat ik een trol heb, zou gewoon kunnen wijzen dat dromen gewoon gegevens nemen uit het 'wakkere' leven zoals mijn trol bijvoorbeeld. en mss geen betekenis hebben?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024