Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

wat voor betekenis zou dit hebben?

Sabine
31 januari 2009

Ik ben een gedeelte alweer vergeten, maar het was vrij raar.
Ik weet niet precies meer waarom, maar ik was bang, heel bang ergens voor, ik huilde en rende naar een vrouw van ongeveer 30 jaar die een huis verderop woonde - in het echt ken ik deze vrouw niet! -. Ik bonkte huilende op de deur terwijl ik haar naam riep. Geschrokken deed ze open, ze vroeg wat er was, ik kon niet erg veel uitbrengen.
Haar man zat met een kleine baby op de bank te spelen. Huilend ging ik op de bank zitten terwijl ik zei 'Melinda,mag ik hier wonen, ik trek het niet meer, ik wil het niet meer' de vrouw knikte en nam mij in haar armen, op dat moment werd ik wakker.

Ik snap zelf niks van deze droom, is het zo alle dromen een betekenins hebben, wat voor betekenins heeft deze droom dan?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024