Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Wie helpt me verder..

c.hantaL
17 februari 2009

Hooi,

Ik had vannacht gedroomd dat ik lag te slapen (in me eigen kamer). Ik hoorde iets, het kwam naar mijn kamer. Waar normaal gesproken mijn make-up tafel staat was opeens een kraan er kwamen druppels uit daar werd ik wakker van (in me droom) Toen ging ik naar beneden opeens was het ochtend en ik keek uit het raam daar stond een vrachtwagen en een oude kast die we vroeger in huis hadden. (Ik hechtte dr niet echt waarde aan in RL.)

Weet iemand wat dit kan betekenen?

Doeii,

c.hantaL
17 februari 2009

sorry was nog wat vergeten.

*diezelfde nach droom de ik ook dat ik in een soort park was met een hoge berg in het midden aan de andere kant kon je er op klimmen. Het was mooi groen gras, alleen het was wel mistig bijna overal.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024