Heb vanacht echt een bizarre droom gehad;
Het begon op een feestje.. waar ik mijn vriend in de gang met een jongen zag zoenen.. hij ging dus vreemd met een jongen. Hiervan schrok ik erg en wist dus dat hij was vreemdgegaan. Ik ging toen drinken en daarna even naar buiten waar ik meiden van me dorp tegen kwam (waar ik normaal niet mee omga) ik zei wacht even, ik wil over mijn vriend praten wat er was gebeurt maar ik wou eerst even sigaretten halen. Toen ik terug kwam waren ze weg maar stond er wel nog een andere jongen (van me basisschool van vroeger)hij ging me versieren en ik stond het toe. Daarna had ik met hem gezoend en ging ik terug naar het feestje. De man die achter de bar stond die had een mand wasgoed liggen en hij vroeg ik of ik het wou wegbrengen wat ik uiteindelijk niet deed omdat ik er klaar mee was dat ik altijd alles voor iedereen deed. Daarna kwam ik nog een andere jongen van me oude basisschool tegen en ging daar mee praten, toen zag ik mijn vriend staan met een meisje waar hij ooit een one night stand heeft gehad en ging ik dus heel klef met die jongen van me basisschool doen omdat ik kwaad was op me vriend en hem jarloers wou maken. Daarna zoende ik met die jongen en ging naar buiten waar ik een oude vriendin van me zag (die me al erg lang negeert) ik rende op dr af om haar te groeten maar voor haar lag een plas modder waar ik in uitgleed. Een schande want iedereen zag het! ze kwam ook op mij afgerend en zij viel toen ook. Me vriend zag dit en riep nog dat ik uit moest kijken voor me jas. ik schreeuwde van wat kan jou dat nou schelen! en hij antwoorde dat hij het wel kon schelen. Toen vond ik het wel heel erg dat ik was vreemgegaan. Die oude vriendin zat daar met een andere vriendin die een kind mee had. daarna gingen we weg naar de stad (waarom weet ik niet) toen zaten we in een soort open tram en zag dat mijn neiuwe schoenen zijn veters helemaal stuk waren. Ik durfde zo niet over straat en wou dus nieuwe veters kopen. toen ik de 'tram' uitstapte was ik me schoenen vergeten en lagen ze op de weg. Ik rende naar me schoenen toe maar een andere vrouw wou ze ook pakken want zei was ook zulke schoenen verloren. Gelukkig zag ze dat ze van mij waren. Toen ik eindelijk me schoenen had was ik die meiden kwijt. ik vond dit erg eng en belde ze steeds. Ik kreeg ze niet te pakken dus ging ik op zoek naar een schoenen winkel waar ik veters kon halen. Uiteindelijk kreeg ik die oude vriedin te pakken aan de telefoon of ik vond haar dat weet ik niet meer.. maar ze zei tegen me dat ze geen zin in me had en ging met die andere vriendin weg.. Volgends mij werd ik toen wakker..
Snapt iemand hier iets van?!
oja, ik was ook nog ergens in het verhaal aan het douchen ik een klein donker hok. want alle douches waren bezet op het feest.