Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

geliefde kwijt door treinrails

Nina
22 juli 2007

ik droomde laatst dat mijn geliefde aan de overkant stond op het treinstation, hij was al uitgestapt, om op stoep naast het spoor te komen vanuit de trein moest je eerst over een aantal treinrails lopen, ik stapte uit de trein op de rails en die begon te bewegen. het was net een intercity maar dan alleen de rails die bewoog, als ik eraf zou springen zou ik het niet overleven dus bleef ik staan, en liet me meevoeren als op een roltrap. en zag mijn geliefde wegvagen. een hele tijd later stopte de rails en ik was in the middle of nowhere, en mijn geliefde was nergens te vinden. kan iemand me helpen met de betekenis hiervan? xx

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024