misschieen weet iemand wat mijn droom van afgelopen nact betekend? Het was voor mijn gevoel onsamenhangend en misschien kan ik alleen delen herrinneren.
Een deel ging over mij en mijn vriend. We waren gelukkig, maar we woonden ergens anders, en we hadden opeens een baby. We waren er wel blij mee maar het kindje had een volwassen mannenhoofd! (De kleine had ook moeie rechtop te zitten en wankelde een beetje.
Een ander deel droomde ik dat er ineens een zwangerschapstest op tafel lag waarvan ik dacht dat hij negatief was, toen keek ik zelf en was hij ineens positief. Later wilde ik het aan mijn vriend laten zien maar toen was hij weer negatief.
De voor mijn gevoel laatste droom ging over mijn omas huis waar ik met een vriendin was, (mijn oma was misschien net even weg) Ze woonde in het echt langs een rivier maar in mijn droom zag ik de zee. We zagen ineens een gitzwarte lucht en toen zag ik dat er een tornado ontstond die onze kant opkwam. We gingen eerst naar de benedenverdieping en later naar buiten in een schuurtje om te schuilen. We waren aan het wachten tot d storm voorbij was en voelden een soort zachte hagel/sneeuwneerslag (voelde als een soort zaagselpoeder) het was ineens heel vredig en stil en de storm was voorbij. Ik had tijdes de storm mijn vriend proberen te bellen maar heb dit niet afgemaakt en de telefoon in het huis laten liggen toen we gingen schuilen.
Het einde van de droom was een gesprekje met de buren buiten over hoe ze geschrokken waren van de storm en dat we blij waen dat we er allemaal nog waren en toen werd ik wakker...