Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

woestijn

plrlp
5 maart 2009

Ik was met nog iemand in de woestijn, samen met een klein wit hondje een jackrusseltje en nog een dier maar dat kan ik me niet herinderen of het was een aap of een poes. We waren eerst op een open vlakte alleen later in een soort dal en we moesten over bewegende dingen heen springen, de rest kan ik even niet ophalen maar op het einde moesten we naar een kasteel of zo iets, het kasteel zelf zag ik het niet maar wel een poort waar we in moesten. Er stond een bewaker in een soort van star wars film hij had een rond mes met allemaal van die punten, een soort cirkelzaag mes. wat er toen gebeurde weet ik niet meer maar op het einde was het hondje er weer volgensmij hadden we hem gered ofzo want hij kwam heel blij weer naar ons toe rennen. Wie die vent was die me hielp weet ik niet.

Het was iniedergeval een rare droom .. maar hij blijft wel hangen

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024