Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

bekende tegengekomen in de tram

rosa
8 maart 2009

Hoi ik had laast een droom maar weet alleen niet echt wat het betekent ik zal even beschrijven wat er in voor kwam van wat ik nog weet.

ik zat met mij vriendin bij de tram halte en de tram kwam eraan en ik en zij gingen in de tram en toen zag ik een jongen waarmee ik op school zit.
en toen ik even naar hem toe ging om hoi te zeggen zeide hij niets terug maar toen ik vlakbij hem kwam zag ik dat zijn ogen een andere kleur had
en achter kwam dat hij blind was (en waarbij ik op dat moment in de droom ook dacht : ik weet dat zijn ogen al een beetje slecht waren maar niet gedacht dat het zo slecht was) nou maar uiteindelijk wel gepraat gewoon hoi gezegd en hoe zijn dag was etc.

maar nadat werd ik wakker dus toen ik er over nadacht dat het wel een hele rare droom was doordat die jongen juist gewoon in echte leven niet blind is.

vandaar dat ik op deze site kwam en dacht ik laat mijn droom achter en even kijken of iemand me verder kan helpen ik zal graag
een kleine aanwijzing willen hebben wat het kan zijn meschien dat iemand me hier kan helpen alvast bedankt..

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024