Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Rare droom over electriciteit

Peter1212
9 maart 2009

Hi, ik ben peter en ik heb de laatste tijd rare dromen over electriciteit,
Ik geef hier het voorbeeld dat ik heb beste kan herrineren.

In de droom ben ik gewoon mezelf en ik word wakker in mijn bed.

Ik zet de computer aan en begin te computeren, alles is normaal in mijn kamer totdat ik ontdek dat het 2 uur 's nachts is. om een of andere reden ben ik bang dat mijn vader mij zal betrappen (terwijl ik in het echt gewoon de hele nacht mag computeren). op het moment dat ik de computer wil sluiten krijg ik een foutmelding. gehaast druk ik de uitknop zo lang en hard mogelijk in, dit heeft helaas geen zin.

Ik trok de stekker van de computer uit de stekkerdoos maar, het beeldscherm bleef nog steeds de foutmelding geven. Ik had het gevoel dat de computer zeer dringend uit moest maar het lukte maar niet.

vervolgens trok ik de stekker van het beeldscherm ook maar uit, dit had natuurlijk geen zin en ik begon alle stekkers in mijn stekkerdoos uit te trekken in de hoop om zo de computer uit te kunnen schakelen.

In de laaste poging maakte ik de computerkast open en trok de voedingskabel eruit, toen werd het heel donker maar, na een seconde spatte de blauwe vonken uit mijn computerkast en ik zag de chips gewoon smelten. het gebrom en gevonk hield nog even aan totdat er nog alleen maar een rookpluim uit de computer kwam.

ik had even het idee dat het mij was gelukt, ik was wel gestrest omdat mijn computer stuk was maar hij was gelukkig uit. tot korte duur hij ging weer aan maar ik besteede er geen aandacht meer aan.

Wat ik nou wil vertellen, ik heb vaak in dromen dat iets gewoon compleet tegenwerkt, wat ik ook doe het gaat gewoon niet. Ook zie ik vaker in dromen dat als ik in een droom op mijn kamer in het donker zit een apperaat gewoon uit elkaar spat. niet dat ik het eng vind, ik vind het zelfs heel mooi om naar te kijken, het enige nadeel is dat ik het dan jammer vind dat een apperaat op mijn kamer daardoor stuk is gegaan. ik ben vaak opgelucht als ik wakker word en al mijn spullen zijn nog heel.

Weten jullie meschien wat dit betekend.

PS:sorry voor spelfouten ik ben dyslecties

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024