Mijn laatse droom ging zo: Eerst zit ik gewoon op school,maar ik zit in de klas waar ik na de zomervakantie in kom te zitten. Dan wordt ik opgehaald door iemand die ik eigelijk niet ken maar die ik toch vertrouw. Ik denk eerst dat we ik de auto zitten maar vraag mezelf dan als waarom ik dan natregend wordt. Het antwoord daarop is dat we lopen met de hond. Dan zijn we bij het huis van de twee zussen die mijn opgehaald hebben. Ik ga naar de eerste verdieping waar de slaapkamers van de zussen zijn. De ene zus is daar aanwezig,de andere zus staat huilend buiten. Dat blijf zo'n tien minuten zo gaan en dan hoor ik voetstappen en iemand zegt "Ik praat wel met haar" Ik schrik en ik ga naar de zolder. Daar blijf ik zitten tot een vriend van de zussen me vindt. Hij vraagt aan me wat er aan de hand is.Ik vertel dat mijn eigen familie mij verraden heeft en hij troost me. Dan is het weer wat later en ik ga via het raam waar een glijbaan aan vast zit naar beneden waar ik eventjes vast zit in een paar touwen en dan los weet te komen. Dan ga ik via de achterpoort van de tuin naarbuiten met mijn 'nieuwe' famillie achter me aan. Plots wordt ik aangevallen door twee mannen die op de Maffia of de CIA lijken.Dan schiet mijn familie te hulp en worden mijn aanvallers van me afgehaald. Zelf vecht ik ook mee door te gillen en te schoppen. Dan vluchten mijn aanvallers weg. Ik wordt weer gerustgesteld door de vriend tegen wie ik zeg dat ik hem vertrouw en dat ik verliefd op hem ben.
In het echt:
Heeft mijn familie me ook verraden
Kan ik heel hard gillen
Ben ik niet verliefd
Weet iemand wat sommige dingen uit mijn droom betekenen?