Ik had een droom, ik weet niet wat het zou kunnen betekene maar hij is ook niet heel erg boeiiend. eerst even wat achtergrondinformatie:
Ik heb een half jaar een relatie gehad met een jongen. ik herinner mij deze verliefdheid als enorm heftig. deze jongen is diep onder mijn huid gekropen gedurende een half jaar. de relaite liep stuk omdat ik mij erg minderwaardig voelde bij hem wat zich uitte in jaloezie en wanen dat hij vreemdging dit kon ik verwerken door zelf vreemd te gaan. op een dag vertelde hij dat hij was vreemd was gegaan ik vertelde dat ik ook vreemd was gegaan. huilend zijn we uit elkaar gegaan en hebben elkaar nooit meer gezien.
nu een half jaar later.
ik droomde dat ik op een familiefeest was. daar was m (mijn ex) ook met mede studiegenoten van hem ik begon met hem te praten en raakte hem aan. eindelijk was ik weer bij hem. hij werd heel boos en zij dat ik hem niet mocht aanraken. hij vertelde mij hoe gelukkig die was zonder mij en dat hij een leuke nieuwe jongen had ontmoet. die er ook was, af en toe aan de kont van m zat en mij verachtend aankeek. het enige wat ik me kan herinneren was dat ik zij dat ik het leuk voor hem vond. maar ik voelde me heel erg verdrietig. toen liep hij zonder wat te zeggen weg naar de wc. ik voelde me niet op mijn gemak en ging wat eten halen ofzo. ik wist niet of ik op hem moest wachten.
achteraf voelde het wel verdirietig maar ook fijn omdat ik in mijn droom eindelijk niet probeerde controle over hem te hebben door veel te zeggen wat hem zou doen twijfelen aan zichzelf. maar gewoon deed hoe ik was en kon zeggen dat ik he leuk voor hem vond. iets wat in mijn relatie nooit gelukt was.
wat ik raar vind is dat ik nu opeens weer droomde over hem na een jaar en een hele dag met hem in mijn hoofd loop.