Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

wat betekend een droom over een stoeltjeslift?

Rien
19 maart 2009

beste mensen,

de laatste tijd droom ik erg vaak over stoeltjesliften, ik zit er soms zelf in en soms zie ik heb over gaan. Als ik erin zit kan hij zowel naar boven als omlaag gaan.

vannacht zat ik er weer in, we gingen naar beneden en ik voelde me, zoals altijd in een droom over een stoeltjeslift, met uitzonderlijk blij. Opeens op de grond duikt een jongen uit mijn klas op die wel wat criminele nijgingen heeft. ikzelf was zo dicht bij de grond dat ik hem met gemak een hand kon geven. Opeens gaat de stoeltjeslift recht naar beneden die diepte in en het grasveld waarover ik ging werd steeds geler en onder me was een woestijn ofzo (weet ik niet meer) opeens liggen er ook allemaal zonnebrillen op de grond net over de klif recht naar beneden en ik zie een hele grote rode met zwarte liggen die ik graag wilde hebben. Ik vroeg aan die jongen of hij hem wilde aangeven en hij maakte een schijnbeweging en de bril valt naar beneden. vervolgends pakt die jongen ook een contactlens van mij af (iets wat ik altijd draag en niet zonder kan) en gooit deze er achteraan. Ik wil dat hij hem gaat halen, maar hij zegt nee. Ik dacht dan doe ik het wel en die jongen blijft met een grijns op zijn gezicht tegen de wand van de klif. Ik ga verder naar beneden en daar begint mijn volgende droom.

In deze droom zal ik in een soort donkere schuur die vervallen was. ik was met veel vrienden en iedereen was vreselijk opgewekt en vrolijk net als ik. hierin had een van mijn vrienden sex gehad met een meisje waar ik een tijdje geleden een oogje op had. Ze had het met nog 2 andere jongens gedaan in diezelfde tijd en niemand (inclusief ik) vond het erg of keek ervan op terwijl ze normaal nooit zoiets zou doen.

kan iemand mij dit misschien uitleggen? ik ben erg nieuwsgierig namelijk.

alvast heel erg bedankt!
Rien

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024