Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Mijn droom begon met mijn vader, moeder en zus. Mijn zus, ik en mijn moeder liepen een kleine winkelzaak binnen en mijn vader ging naar een mannenkledingzaak. In het winkeltje paste ik een groene jurk. Plots begon het te bewegen en was het een trein geworden. Ik kan me nog goed herinneren dat het trein 505 was. Bij de eerste halte ging iemand eruit om te vragen waar deze trein heen ging, ze had het nog niet gevraagd of de trein reed al verder. Ze kon er nog makkelijk opspringen.
Op een gegeven moment werden mijn zus en ik op een boomstam afgeschoten naar een muur. Iemand riep dat je eraf moest springen, dus ik deed dat, maar mijn zus bleef zitten. Mijn moeder was in de trein bleven zitten. Mijn zus er ik liepen een huisje binnen en stelde ons voor aan iedereen, we waren in een "andere wereld" beland.
Ik ging naar boven met een jongen die naast me zat, we mochten wel zoenen maar niemand mocht het zien. Zijn vader kwam binnen en werd enorm boos. We gingen vechten en toen ging hij weg. Ik deed 2 paar pumps over elkaar heen en liep weg.
Ik liep naar een bos en daar waren 2 meisjes. Ik wilde een wedstrijd doen met een van die meisjes die ik niet mocht. Zij speelde vals en won daardoor en toch pakte ik toen de hand van het andere meisje en zei iets van dat ik haar beste vriendin was.
Ik zat op mijn hurken en het gemene meisje keek naar mijn buik en ging lachen, dus ik zei iets van haha moet je jou blubberbuik eens zien. Ik stond op en zei toen, als ik sta lijkt het teminste nog alsof ik niet dik ben. Toen moesten we (dat meisje en ik) weer de trein terug pakken omdat je daar in de nacht niet mocht blijven. Ik had alleen geen strippenkaart en heb uiteindelijk voor 8 euro 2 strippen gekocht.
Wat ik me nogsteeds afvraag is wat trein 505 betekend. 505 krijg je toch altijd op je computer scherm als die crasht?! En ik kan me nog wel herinneren dat ik het ex-vriendinnetje van mijn exvriendje ontmoette, ik weet alleen niet wanneer, mischien was dat het gemene meisje. Weet iemand wat dit betekend in grote lijnen? !
Beste Lara,
toevallig had ik vanacht een gelijkwaardige droom, alleen ik kan me geen nr meer herinneren, wel sprong ik op de trein die langzaam begon te rijden. En toen de conducteur langs kwam liep ik langs hem naar achter en hij kwam achter me aan. Toen zat ik op een stoel die je normaal niet in de trein tegenkomt en opeens sprong ik vreselijk hoog en belande in de bosjes naast het spoor. Iedereen keek naar me en ik wilde onherkenbaar blijven dus ik deed mijn capuchon en zonnebril op en ging er vandoor.
ik vind het nogwel een grappige overeenkomst over dat op de trein springen en dat afgeschoten worden.
De trein staat voor je leven, degene die nog even opstapte zal denk ik betekenen dat er iemand in je leven komt die veel voor je betekend (aangezien ze meewilde.) 505 betekend in de ict dat de pagina niet ondersteund is... het kan dus zijn dat je een belangrijke steun mist in je leven ofzo? maar het kan veel meer betekenen. dat weggeschoten op de boomstam kan betekenen dat je heel plots afscheid neemt van je oude leven.
hopelijk heb je er wat aan,
Rien
Droominfo, © 2024