Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

2x dromen over hetzelfde (onbekende) kind

Mona16
28 maart 2009

Hallo, Ik ben een meid van 16jaar.
ik had een keer een droom dat ik op kamp was met school en dat ik daar een klein jongentje ontmoette.ong 4 jaar.
En in die droom zei dat jongetje dat tie van mij hield toen ik afscheid van hem moest nemen ,ik
zei tegen hem dat ik hem wel weer zou komen opzoeken. (voor de aardigheid)
Een paar weken later droomde ik over mijn vriend,
heel raar want hij had was iemand anders van zijn uiterlijk maar hij was wel mijn vriend van binnen. maar later in mijn droom kwam ik datzelfde jongetje weer tegen hij was nu alleen iets ouder, 6 jaar ong. ik liep naar hem toe en sprak hem aan ik zei: hey, ken je me niet meer.
Hij herkende me volgensmij wel maar toen vertelde hij dat iemand vervelend tegen hem deed en dat vervelende jongetje kwam naar ons toe en ik zei
tegen dat vervelende jongetje dat tie moest ophouden enz. Opeens kwamer er heel veel kinderen van 6 tot 11 jaar.ong. en ik kon er niet wegkomen ik zag mijn vriend van de verte kijken hij wou wel iets doen zag ik maar er waren teveel kinderen...en opeens tastte een kind mij aan bij myn borst en ik kon nog steeds niet wegkomen... en hoe die droom verder gaat weet ik niet meer.

Waarom droom ik 2x over hetzelfde jongetje is het gewoon toeval? en wat betekent het als mijn vriend een ander uiterlijk opeens heeft (terwijl ik die andere uiterlijk in mijn droom niet eens knap en ik zijn oude gezichtje mistte.) Ik ben vraag het me steeds af en ik hoop dat iemand mij kunt helpen.
alvast bedankt. ...Mona

Mona16
2 april 2009

wrm reageert niemand, heeft niemand enig idee?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024