Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Machteloosheid?

Nick
8 april 2009

Hoi,

Ik heb meerdere keren een droom gehad dat een grote doorzichtige man (soort van geest ofzo) mij bij me kraag met 1 arm in de lucht optilde en vervolgens in elkaar sloeg met zn andere arm.
Ik sloeg terug maar ik kon hem niet raken. Sloeg dwars door hem heen maar het deed hem niks. Ik beoefen Mixed Martial Arts dus misschien dat dat er misschien wat te maken heeft.

heeft iemand anders welleens zo'n droom gehad en wat de betekenis ervan zou kunnen zijn?

groetjes,

nicky

10 april 2009

Hoi Nick.

Ik denk dat die doorzichtige man je eigen ik is je eigen frustratie die je met een vechtsport probeerd te omder drukken en dat zal je nooit lukken vandaar dat je machteloos bent in die droom.
Daar is een andere mannier voor nodig en dat het loslaten op geestelijk niveau.die grote door zichtige man kan je ook op een andere mannier helpen.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024