Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

eetstoorinis, heel vreemde droom

marloes
11 april 2009

ik had laatst een hele vreemde droom,

ik zat in een eetstoornis kliniek voor anorexia. toen zat ik op een bed met 3 meiden daar. toen kwamen me moeder en mijn oma
op bezoek, en die hoorde ik praten tegen elkaar (ik zag ze door een raam in mijn achtertuin zitten)
mijn moeder zei; Kon ik maar zo makkelijk afvallen. Dus moest huilen en zeg tegen die meiden ze snapt het echt niet he, het isniet zo makkelijk)
toen keek me moeder in mijn richting en zei; kijk nou naar je oma (die is best wel dik) dan zie je zelf toch ook wel dat je niet dik bent.

toen kwam er iemand. of ik als activiteit naar een labaritorium op de universiteit wilde om kiwi's te onderzoeken. voor een dag
dus ik zei dat wilde ik niet. kon je jezelf voor opgeven,maar niemand van de meiden deed het.
toen kwam er opeens dat ik of die kiwi moest doen, of ik mocht naar een overhemd van mijn vader, met zijn geur en een brief daarbij.
maar dat laatste wilde ik niet en op die kiwi had ik al nee gezegt.

ik zit in real life niet in een eetstoornis kliniek. en in die kamer met bed was het heel licht, met witte teints.
graag iemand die weet wat het betekend ??

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024