hallo allemaal,
ik droomde dat ik gymles had van een nieuwe leraar, met blauwe ogen en heel behaard en niet knap.
het was in ons winkelcentrum met daaromheen allemaal voetbal velden. we begonnen met warming up
maar ik had me nieuwe pumps aan. en toen verloor ik er een. dus ik was helemaal als laatste en toen vond de meester
mij slecht, ik moest toen als eerste de volgende oefening doen dat de andere nietop me hoefde wachten, toen had ik een gym schoen aan. en een pump.
deze oefening verpeste ik ook dus mocht ik niet meer meedoen ( de meester werd boos op me) toen ging ik onze kleedkamer zoeken.
(zat in het overdekte winkel centrum) kwam ik iemand tegen die ik leuk vond maar hij liep me voorbij. toen kwam ik in een kermis achtige wc
waar paars water uit stroomde dat licht gaf voor de rest was alles zwart. dus ik ging weer naar buiten was ik verdwaald kwam ik ergens anders uit.
daar buiten op het gras zaten er mensen in een kring op houten bankjes. met een andere leraar. dus ik moest naast een jongen zitten. de andere meester stelt ons aan elkaar voor maar we kende elkaar al van de basis school. toen was opeens iedereen weg en zat ik alleen methem. toen deed ieheel lief en sloeg ie arm om me heen en zoende me daarna keken we naar een koe die aan een touwtje door de lucht naar de overkant moest. dus hij vond dat serieus. en ik moest dat ook gaan doen. dus ik ging naar de plek waar die koeien vandaan kwamen werd ik ergens diep beneden helemaal bedolven onder kalfjes. kwam er een boer wat ik hier deed. dus ik zei dat iknaar de overkant moest over dat touw. dus hij zegt oke ik zal je wel helpen.ik ging over dat touw (soort kabel baan heel hoog) was ikbang en toen kwam ikergens hoog aan de overkant maar op het moment dat ik aankwam werd ik wakker.