Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vuur

Yaël Vanden Abeele
14 april 2009

In het begin begon het als een gewone ballet les maar iedereen lachte me uit want ik ben een jongen die goed kan dansen. Een paar dagen later werdt ik uitgenodigt om in het grootste Cultureel Centum van België te dansen. we kwamen aan en voor naar de paking te gaan moesten we door ee getonnen gracht rijden van 20meter breedt en 100meter lang en 5meter diep. toen ik binnen was kleede ik me om, ik ging naar het podium en ik begon te dansen op de mooie klasieke muziek iereen genoot ervan, maar er zaten stoere kerels achteraan en op het einde schoten ze met vuurwerk naar het podium alles vloog in vuur en vlam. Iedereen werdt verwezen naar buiten te gaan en toen stond het hele theater in brandt ik was toen erg bang. De brandweer kwam eraan ze sloten de betonnen gracht af en in de betonnen gracht kamen buizen uit de wanden en daar spoot water uit de gracht werd gevuld en dat gebruikte de brandweerlui om het vuur te doven en alles liep tot een goed einde af en mijn ballet voorstelling die ging buiten verder. Dit as een enge en een spectaculaire droom.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024