Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Wat betekent: Dromen over kind krijgen en opvoeden met een meisje die ik ken

Martin
16 jaar geleden

Hi,

Ik heb nu al 2 keer in de afgelopen week gedroomd dat ik een kind had en deze samen opvoedde met een meisje die ik ken maar niet mijn vriendin is maar na een eenmalig samenkomen dit kind er van was gekomen.
Het rare is dat het 2 verschillende dames waren in beide dromen maar ik ken ze allebei uit mijn priveleven...(en waren allebei niet mijn huidige vriendin)

Ook kwam in de droom duidelijk naar voren dat ik me geen raad wist hoe ik uberhaupt dat kind op moest voeden, wat ik het te eten moest geven etc.

Als u weet wat voor boodschap hierarchter zit graag! Ik vind het zo raar nl dat ik 2 keer exact dezelfde droom heb met dezelfde gevoelens de volgende ochtend maar dat de dame waarmee ik het kind heb verwekt (en niet mijn vriendin is en we in de droom verder ook geen relatie hebben) verschilt in beide dromen.

Groetjes,

Martin

Marjanne
13 jaar geleden

Vaak betekent de geboorte een nieuwe start, een wedergeboorte. Net als de dood betekent een kind dat je aan een nieuwe start begint, Je vriendinnen in een droom kan betekenen dat je je gevoelens voor ze ontloopt.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024