Hey,
ik kreeg laatst een zeer aparte droom dat ik blijf onthouden alsof het nog maar net gebeurde.
Ik lig in bed, naast mijn partner. Mijn partner is bezig met het helpen van een vrouw dat wil contact leggen met een overleden dierbare.
Voor mij heb ik een laptop op mijn schoot liggen. Ineens verschijnt een tekst op het scherm, letter voor letter: "Wil je een aanraking?"
Ik trok in mijn droom mijn schouders op en zei, waarom niet. Toen verdween de tekst en verschenen allemaal dichte wolken. Uit deze wolken kwam een hand dat recht naar mijn hart wees. Ik voelde een intens gevoel van aanraking dat ik nog nooit eerder gevoeld had. Het ging enorm diep. Ik voelde mij even intens gelukkig en lachtte, maar werd onmiddellijk daarna, enorm bang. Ik wilde mijn partner wakker maken en schreeuwen en me recht zetten, maar dat lukte allemaal niet. Ik kon niet spreken, niet bewegen, niets. Echt een raar gevoel, alsof je aan het bed gemagnetiseerd bent of zo.
Wat was dit? Heb al gehoord dat het een dierbare van mij kan zijn die contact zoekt, heb al gehoord dat het een manier is om me wakker te maken voor mijn spiritualiteit. Maar heb nog geen duidelijk antwoord gekregen. Kan iemand mij helpen?
Groetjes
Liso