Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

beestjes

Masha
16 april 2009

Ik had vannacht een hele enge droom over beestjes. Ik vond allemaal klein zwart gaatje in mijn bovenbeen en toen ik daarin kneep, kwam er een een insect uitgekropen. Het was een soort rups, maar dan met andere pootjes. Ik raakte ontzettend in paniek en toen ontdekte ik dat nog veel meer gaatjes in mijn benen had zitten, en dus veel meer vieze beestjes in mijn lijf! Ik vond het zo'n typische droom dat ik erg benieuwd ben naar wat het betekent. Kan iemand mij helpen?

Mijn vriendin vertelde laatst dat zij had ook had gedroomd over beestjes, maar bij haar zaten ze op haar huid en was ze er juist heel erg rustig onder, weet iemand ook wat dit betekent?

Alvast bedankt!

Masha

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024