Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

rare droom

18 april 2009

ik had vannacht gedroomd dat ik kraamverzorgster was bij een gezin bestaande uit man, vrouw, zoon, dochter en het pasgeboren baby'tje. De moeder lag op bed boven en het was al avond. De man, de zoon, de dochter en ik waren beneden en ik had een fles wijn in mijn handen waar een gat in zat. Al de wijn kwam eruit als bloed en liet sporen achter op het tapijt. De man werd boos en mishandelde mij, de kinderen waren bang en zaten bij elkaar op de bank terwijl de man boos werd op mij en me sloeg en schopte. Ineens ging hij weg en ik ging in de keuken een doek halen om de wijn/bloed vlekken van het tapijt te poetsen. Ik herrinner heel vaak mijn dromen en ik had die nacht nog 2 andere dromen! In de eerste droom ging ik trouwen en ik was al zwanger, in de tweede droom gebeurde dit en in de derde droom beviel ik zelf van een zoon. Ik vind het echt een rare droom, wie kan mij helpen?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024