Dag allemaal
Ik heb een beetje een verstoorde droom gehad. 2 om precies te zijn. Ik droomde dat ik voortdurend de aanwezigheid had van een lynx of een luipaard (met de ogen van de gelaarsde kat uit de film Shrek). De aanwezigheid van die kat maakte me een beetje ongerust, maar ik was afwachtend wat hij ging doen. Hij deed niets. Mijn vriendin was ook in mijn droom en terwijl wij sliepen, was ook de 'lynx' in onze aanwezigheid. We werden wakker van iets wat er zich buiten afspeelde.
Ik zag in de reflectie van de ramen van de overburen een komeet of meteoriet richting de aarde komen. Om precies te zijn achter mijn huis, want ik zag de reflectie in de ramen. De komeet scheerde over ons huis en steeg weer op om zich vervolgens als een rode maan aan de hemel te stellen. De lucht veranderde in een soort web. In de vorm van een bijenkorf, tenminste de binnenste structuur er van. Dit werd fluor rood en de lijnen van deze structuur lichtte als eerste op. Vervolgens zag ik meerdere ufo's en bliksem. Alsof de aarde verging. Mijn vriendin en ik stonden van uit het raam te kijken en ik belde mijn moeder per gsm. De lynx was ook nog steeds in de kamer..
Toen werd ik wakker...
Iemand enig idee? Het klinkt onheilspellend en ben benieuwd wat dit nu zou kunnen betekenen.