Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

bus enz.

petra
19 april 2009

Ik ben in een bus. De bus rijd niet, staat stil. Er zijn een paar meisjes en jongens in de bus. Een man van ongeveer 40 jaar die ook in de bus is, vind ik leuk en aantrekkelijk. Ik ben in de droom jonger dan ik in het echt ben. Ik ben opgewonden van de man en hij ook van mij. Maar hij heeft niet speciaal alleen de aandacht voor mij. We raken elkaar op intieme plekken even kort aan. Ik wil wel sex met hem, hij ook wel met mij, volgens mij. (het contact is alleen dmv aanraken, we praten niet...?) Ik wil wel sex met de man maar ik ben bang dat iemand het ziet. Als ik bij de deuropening van de van de bus sta, zeggen een paar kinderen, uit de straat waar ik gewoond heb tot vorigg jaar. Dat ze iets van mij hebben zien liggen in de straat op het veldje. Dat is niet van mij, zeg ik, omdat ik niet wil dat ze weten dat het van mij is, mij erop aan spreken. Het voelt net of ik straf krijg.
In de bus sta ik nu in het gangpad. Ineens komt er uit een bult of zoiets van mijn gezicht pus, dat pus spuit er met een snelle boog en kracht uit en komt op de vloer van het gangpad terecht. Ik wist niet eens dat er een plek op mijn gezicht zat. Toen het eruit kwam ging mijn lichaam een beetje voorover doordat de pus er met zoveel kracht spuitte.
Later ben ik buiten en komen er een echtpaar en hun dochter aanlopen. Ik praat even met hen. De dochter heeft opgezwollen oogleden. Ze is er net aan geopereerd kan je zien.
Dan zit ik in een auto en de man uit de bus, komt er ook aan en gaat in de auto. Hij heeft volgens mij 2 beroepen......? Het is net of hij nu iemand anders is, hij heeft nu andere kleding aan voor ander werk, volgens mij is hij glazenwasser.

gr petra

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024