Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

zelfmoord broer

sarina
10 augustus 2007

Ongeveer een half jaar geleden heb ik gedroomd dat mijn broer zelfmoord pleegde de badkamer was gesloten en ik moest op de badkamer ik wachten dus even maar een tijdje erna ging ik kijken ik keek door ut raampje en zag mun broer daar liggen hij had z'n plosen doorgesneden en lag helemaal in het bloed ik zelf ben 14 en mijn broer 19 weet iemand wat deze droom kan betekenen ?

Groetjes Sarina

Cucuio
13 augustus 2007

Hallo Sarina,

Dromen over je broer staat vaak voor de rivaliteit om de liefde van je ouders. Droom je dus over de dood van je broer, dan geeft het aan hoe groot die rivaliteit is. Deze rivaliteit kan ook alleen in de droom bestaan en hoeft dus geen afspiegeling te zijn van de realiteit.

Sky
13 augustus 2009

in mijn geloof betekent het, dat als je droomt dat iemand dood gaat, dat diegene langer leeft :)

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024