INLEIDING.Mijn grootmoeder is in een tehuis en ik heb haar spullen bij mij thuis staan nu. In mijn droom waren er buren en ex colegga's die wisten dat ik zonder geld zat en ze plunderde mijn huis en al mijn oma haar waardevolle spullen namen ze mee, ze maakten een puinhoop van mijn huis . Ik had verdiet en zocht een uitweg in het huis , plots zag ik mijn gestorven bompa op een zetel liggen zijn huid was blauw en grijs zoals een lijk eruit ziet, en plots werd hij wakker. Vervolgens roep ik tegen die mensen die geen zier voor mijn gevoelens gaven .ik voelde mij alleen en verdrietig en nam mijn kat mee en de vogel van mijn grootmoeder naar de kamer en ik riep tegen deze mensen, dat ze de spullen wel konden nemen maar niet datgene waar ik zoveel om geef en die om mij gaven,ik zakte in elkaar en voelde mij alleen daarop vroeg ik aan de vogel of hij mij wilde beschermen.de vogel vloog tot vlak voor mijn gezicht en sloeg zijn vleugels wijd open zoals een engel zou doen, het voelde ook zo aan , warm en beschermend en hij sloot mij volledig toe met zijn vleugels en ik vond troost.