Ik had vanacht een droom waarin ik eerst met mijn vriendje op mijn kamer was en hij drugs te voorschijn haalde. Ik kan me niet herrinneren dat we/ik/hij daadwerkelijk iets hebben gebruikt in die droom. Vervolgens kwam mijn moeder mijn kamer in en vroeg me of ik drugs had gebruikt en ik zei ja. Mijn moeder werd verschrikkelijk boos, want ze was bang wat mijn vriend ervan zou denken. Ik probeerde te zeggen dat mijn vriend ook drugs had gebruikt,maar kon het niet. En hoe langer ik het probeerde te zeggen, hoe onzekerder ik er zelf over werd.
Vervolgens zaten we beneden op de bank, en mijn moeder ging nu tekeer tegen mijn vader dat ik drugs had gebruikt, en wat mijn vriend er wel niet van zou denken. Ik probeerde nog een keer tegen mijn moeder te zeggen dat hij ook drugs had gebruikt, maar in plaats daarvan zei ik dat hij het vast niet erg zou vinden. En toen zei mijn vriend: "nou eigenlijk ben ik dit gedoe allemaal beu." Ik vroeg wat hij bedoelde en hij zei dat het leuk was geweest, maar dat hij er geen zin meer in had. Ik probeerde een hele hoop argumenten te bedenken waarom hij moest blijven, maar hoe meer ik er bedacht, hoe meer hij me het gewoel kon geven dat ik gewoon een scharrel was. En toen ben ik wakker geschrokken.
Weet iemand wat deze droom kan betekenen???